Az ajtódig visszük, hogy tökéletes legyen az otthoni chill!

Webáruház házhozszállítás

3-5 munkanapon belül

Arra törekszünk, hogy termékeinket kompromisszumok nélkül, a tőlünk megszokott minőségben élvezhesd. Webáruházunkban megrendelt termékeinket országosan a GLS futárszolgálat szállítja ki, így rendelésedet már 3-5 munkanapon belül át is veheted! Minden 19.999 Ft feletti megrendelés esetén ingyenes házhozszállítást biztosítunk. Fedezd fel a kender jótékony hatásait és találd meg az új kedvencedet!

*Webáruházunkban leadott rendelés esetén nem áll módunkban az eredeti elkészítési módtól, összetevőktől eltérően biztosítani az ételeket (pl. brownie topping) valamint helyben készült italaink országos kiszállítás esetén nem elérhetőek.

Hollyweed Kenderfutár

Kiszállítás 90 percen belül

A kenderes élmények csak egy kattintásra vannak tőled! Kenderfutár szolgáltatásunk mellett partnereinken keresztül egyre több helyen elérhető a házhozszállítás Budapesten. A Foodora és a Wolt is hivatalos partnerünk. Rendelj házhoz közvetlen tőlünk vagy nézd meg, hogy van-e szállítási lehetőség a közeledben partnereink oldalán, majd add le rendelésed. A házhozszállítási szolgáltatás elérhetősége területenként változó.

HOGY MŰKÖDIK?

Jelenlegi szállítási területek

Magyarország bármely részére elvisszük neked megrendelésedet, azonban ha a fővárosban élsz rendelhetsz közvetlen üzletünkből is így már aznap élvezheted különlegességeinket!


Gyakran ismételt kérdések


Webáruház

Mennyi idő a szállítás és mit tehetek, ha késik a csomagom?

Szeretnénk őszintén elnézést kérni, hogy pillanatnyilag a szokásosnál hosszabb ideig tart, amíg a kívánt küldemény megérkezik hozzátok. Ennek oka a jelentősen megnövekedett rendelésszám és a központi raktárunkban végzett logisztikai fejlesztések. A webáruházban leadott megrendelések az esetek többségében 24-48 órán belül kézbesítésre kerülnek, azonban a jelenlegi körülmények között a kiszállítás teljesítését 3-5 munkanapon belül tudjuk garantálni.


Mivel ügyfélszolgálatunk jelenleg rengeteg üzenetet kap, azok megválaszolása szokásosnál hosszabb ideig is eltarthat.


A következő helyzetekben nem szükséges üzenetet küldened vagy felhívnod minket:


> Le szeretnéd mondani a megrendelésedet?

Ez technikai okokból nem lehetséges. Ehelyett megtagadhatod az áru átvételét, vagy az átvételt követően ingyenesen visszaküldheted az árut, vagy leadhatod üzletünkben. A termékek átvételét követően 14 napos visszaküldési jogod van.


> Szeretnéd tudni, hogy hol tart a rendelésed?

Ha van Hollyweed online fiókod, akkor ott ezt bármikor megtekintheted. A nyomon követési link megjelenése után akár 2 órába is beletelhet, mire működik. Kérjük, légy türelemmel.


> A visszaküldött árut még nem dolgozták fel?

A fejlesztések miatt a raktárunkban jelenleg a szokásosnál hosszabb ideig tart a visszaküldött áruk feldolgozása. Ha 21 nap elteltével sem kaptál jóváírást, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot.


> Nem működő nyomon követési linket kaptál, vagy az online fiókodban lévő link nem vezet sehová?

Türelmedet kérjük, mivel jelenleg akár 24 órát vagy még többet is igénybe vehet, amíg a nyomon követés aktívvá válik. A legmagasabb prioritással dolgozunk azon, hogy a küldeményed a lehető leggyorsabban megérkezzen hozzád.


Mikor kell szállítási díjat fizetni?

A kiszállítás díja 19 999 Ft feletti megrendelés esetén ingyenes, alatta bruttó 1 890 Ft csomagküldési átalánydíjat köteles fizetni a vásárló.

Az üzletbe történő megrendelés ingyenes - a rendelési folyamat során a szállítási címnél válaszd ki a "Személyes átvétel" lehetőséget.

Abban az esetben, ha megrendelésedet logisztikai okok miatt két külön csomagban szállítjuk ki neked, azért cégünk nem számol fel két szállítási költséget.

Egyéb költségek utánvétes fizetés esetén

Amennyiben a Vásárló a webáruházban megrendelt termék vételárát – választása alapján, amennyiben a Hollyweed Cannabistro az előre fizetés jogát nem tartotta fenn magának az adott termék kapcsán (ld. hollyweed.hu/fizetési-modok) – annak átvételekor fizeti meg, a termék vételárán és szállítási költségén (amennyiben a kiszállítás nem ingyenes) felül további 490 Ft díjat köteles fizetni, kezelési költség címén.

Kiszállítás ugyanazon számlázási és szállítási címre
  • Kiszállítás a számlázási címre (megegyezik a számlázási és szállítási cím).
  • A megrendelési folyamat során a számlázási címet automatikusan a szállítási címnek is vesszük.
  • A kiszállításhoz választott számlázási cím továbbá megtalálható a megrendelés visszaigazoló e-mailben, amit a megrendelés leadása után kapsz a Hollyweed Cannabistro-tól.
  • Ebben az esetben a számla és a szállítólevél a csomagban lesz található.
  • Amikor a megrendelésed elhagyja a raktárunkat újabb e-mailt küldünk neked, amiben már megtalálod a csomagkövető linket, ahol nyomon tudod követni a megrendelésed útját, továbbá ehhez az e-mailhez csatoljuk a digitális számlát és az Általános szerződési feltételeinket is.


Kiszállítás eltérő számlázási és szállítási címre

Megrendelés során meg tudsz adni egyéb a számlázási címtől eltérő Szállítási címet. Ami ebben az esetben fontos, hogy a két cím nem lehet más országban.

A kiszállításhoz választott számlázási cím továbbá megtalálható a megrendelés visszaigazoló e-mailben, amit a megrendelés feladása után kapsz a Hollyweed Cannabistro-tól.

Amikor a megrendelésed elhagyja a raktárunkat újabb e-mailt küldünk neked, amiben már megtalálod a csomagkövető linket, ahol nyomon tudod követni megrendelés útját, továbbá ehhez az e-mailhez csatoljuk a digitális számlát és az Általános szerződési feltételeinket is.

*Üzletbe történő kiszállításhoz a rendelési folyamat során a szállítási címnél válaszd ki a "Személyes átvétel" lehetőséget.


Információ a "Sajnos már elfogyott" státuszú termékekhez

Abban az esetben, ha olyan terméket rendeltél meg, ami idő közben sajnálatos módon elfogyott, e-mailben értesítést fogunk küldeni neked arra az e-mail címre, amit a rendelési folyamat során megadtál nekünk.

Meghiúsult kiszállítás

A kiszállítás napján e-mailben és SMS-ben is értesítünk a pontos kiszállításról.

Abban az esetben, ha nem tartózkodsz a kiszállítási címen amikor a futár érkezik, az egy értesítést fog neked hagyni, hogy a csomaggal a címen járt.

A GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. futára még egy alkalommal fog kísérletet tenni a csomag kiszállítására. Ha ebben az esetben is sikertelen a kézbesítés, a futár cég a csomagot visszaszállítja a központi raktárba, ahol még elérhető kb. 1 hétig. Ilyen esetekben kérjük fordulj a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. ügyfélszolgálatához:


A GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. ügyfélszolgálat elérhetősége hétköznapokon:


Telefon: 06 29 886 700 vagy 06 20 890 0660

E-mail: info@gls-hungary.com

Nyitva tartás - Elérhetőség: H-P 07:00-20:00

Személyes átvétel

A Hollyweed Cannabistro-nál elérhető: Rendelj akár otthonról, vagy a munkahelyedről, az online rendelt termékek az üzletben is átvehetőek, illetve az üzletben eladóink segítségével tableteken keresztül online módon is megrendelhetitek azokat a termékeket, amelyek az üzletben kifogytak, vagy eleve nem voltak elérhetőek (ezek lehetnek egyes termékek vagy teljes termékkategóriák).

Előnyei:

  • ingyenes kiszállítás
  • nincs minimális megrendelési érték
  • kötelezettség nélküli vásárlás - a termék átvételekor még eldöntheted, hogy minden terméket meg szeretnél-e vásárolni
  • Kiszállítási idő 3-5 nap. (bővebb információkat keresd a kiszállításnál)
  • Az üzletbe megérkezett termékeket 7 napig tároljuk, amennyiben ezen időn belül nem veszed át a megrendelt termékeket, azok tovább értékesítésre, illetve visszaküldésre kerülnek. Ezen termékeknél, a boltban történő átvétele esetén a megrendelés leadásakor élő ár érvényes.

Minden hasznos információt a rendeléseddel kapcsolatban a megrendelés visszaigazoló e-maiben, valamint a Számla és szállítás visszaigazoló e-mailben találsz.


Csomag információ

A Számla és szállítás visszaigazoló e-mailben találod a csomag követő linket a megrendelésednek a követésére.

Amennyiben a csomagot nem sikerült kézbesíteni, a futár értesítést hagy, valamint e-mailt is küldünk a sikertelen kézbesítésről.

Részleges szállítás

Előfordulhat, hogy megrendelésedet logisztikai okok miatt több csomagban szállítjuk. Ezzel kapcsolatban részletes információt küldünk a Számla és szállítási visszaigazoló e-mailben.

Szállítás módosítása a kiszállító partnerrel
  • A GLS értesítő smsben találsz egy "Módosítás" linket, ahol a kiszállítással kapcsolatban tudsz pontosításokat eszközölni a csomagodnak kiszállításával kapcsolatban
  • Egyéb módosításokkal kapcsoltban keresd a GLS ügyfélszolgálatát
Mikor történnek a kiszállítások?

A kiszállítások hétköznap munkaidőben 8.00-17.00-ig történnek. Csúcs szezonban, mint Karácsony vagy Húsvét, előfordulhat, hogy a szombati napon is kiszállít a futár cég.

Csomag nyomkövetés

Amikor átadjuk csomagodat a logisztikai partnerünknek, onnantól kezdve annak kézbesítési útját Te is tudod követni a Track & Trace linken keresztül.

További információkat kérhetsz a GLS ügyfélszolgálatánál

Szállítási dátum megváltoztatása

Amennyiben meg szeretnéd változtatni a kiszállítás dátumát, azt meg tudod tenni azt a GLS értesítő e-mailben a "Módosítás" link alatt, vagy vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatukkal:

A GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. ügyfélszolgálat elérhetősége hétköznapokon:


Telefon: 06 29 886 700 vagy 06 20 890 0660

E-mail: info@gls-hungary.com

Nyitva tartás - Elérhetőség: H-P 07:00-20:00

Miért ment vissza a megrendelésem a központi raktárba?

Abban az esetben, ha nem sikerült a kézbesítés kétszeri alkalommal sem a futár cég által, és nem jelezted az igényed arra vonatkozóan, hogy mégis kéred a csomagot, az visszaküldésre kerül a cég logisztikai központjába, mint kézbesítetlen csomag.

Cannabistro

A rendelésem kiszállítása késik. Hogyan tudom megnézni a státuszát?

A rendelésed státuszát a www.hollyweed.hu oldalon történő bejelentkezést követően a ‘Rendeléseim’ menüpontban tudod megnézni és nyomonkövetni.

Szerepel vegán termék a kínálatotokban?

Választékunkban kenderből készült chipseink vegánok, valamint szerepel vegan cannabis brownie és italaink elkészítését is kérheted növényi tejjel.

Hol tudom jelenteni ha a rendelésem hiányosan lett kézbesítve?

Lépj velünk kapcsolatba e-mailben a hello@hollyweed.hu e-mail címen, vagy telefonon is kapcsolatba léphetsz velünk a 06 30 979 9628 számon.

Hol tudom ellenőrizni a korábbi rendeléseimet?

A korábbi rendeléseidet a www.hollyweed.hu oldalon történő bejelentkezést követően a ‘Rendeléseim’ menüpontban tudod megnézni és nyomonkövetni.

Le szeretném mondani a rendelésemet

Kérjük lépj velünk kapcsolatba e-mailben a hello@hollyweed.hu e-mail címen, vagy telefonon is kapcsolatba léphetsz velünk a 06 30 979 9628 számon.

A házhozszállításos rendelésért fizethetek kártyával?

Igen, csak ki kell választanod ezt az opciót a rendelés során a pénztárban.

Hol találok információt a táplálkozási tényekről?

Az allergénekről minden információ megtalálható a www.hollyweed.hu weboldalon, valamint a cannabistroban is.

Foodora vagy Wolt rendeléssel van problémám

Bármilyen, a futár partnerekkel kapcsolatos probléma esetén bátran írj a futárcég facebook messengerére!

Csatlakozz

a klubhoz!

Iratkozz fel és csapj le 10% kedvezményre!

Nem küldünk spamet! További információért olvasd el adatvédelmi szabályzatunkat.

Kövess minket a közösségi médiában!

Kérdésed van?

hello@hollyweed.hu

+36 30 979 9628

Mobilapp

Hamarosan elérhető ingyenes alkalmazásunk!

Addig is add le rendelésed oldalunkon.



© 2023 Hollyweed Europe Kft. Minden jog fenntartva.

A HOLLYWEED CANNABISTRO OLDALÁT, CSAK A 18. ÉLETÉVÜKET BETÖLTÖTT SZEMÉLYEK LÁTOGATHATJÁK.

Elmúltál már 18 éves?

A webhely kizárólag 18 éven felüli fogyasztók számára készült. Adatvédelmi szabályzat